3 december 2014

MAC Angel Lipstick Review

 In een hele korte tijd heb ik vrij veel dingen besteld bij douglas. Leuk voor mij maar wat minder voor mijn portemonnee... Ik was jarig geweest en vond het daarom de geschikte kans om mijn 4e MAC lipstick aan te schaffen. Ik ging voor Angel, een kleur waar ik veel meiden over hoor en wat echt een hype is. Ik vertel jullie vandaag mijn mening van dit schatje! Lees je verder?


De verpakkingen van MAC vind ik altijd erg leuk en bewaar deze goed. 
Deze is helaas wat beschadigd. Maar daar valt niet veel aan te doen.


Dit is de ingrediënten lijst. De lipstick bevat 3gram.


Ik ging dit keer voor een 'frost' lipstick. Ik had nog geen lipstick met een 'frost' finish dus dat leek mij leuk om eens te proberen.


De huls van de MAC lipsticks zijn nu denk ik wel bij iedereen bekend.
Zwart met een soort glitter er door heen, grijze letters en aan de onderkant de naam.



Dit is de kleur. Hij lijkt verdacht veel op Please Me van MAC. Klik hier voor review.


Dit is de swatch. 
Hij heeft minder pigment dan ik gewend ben. 
De lipstick glijdt heel erg fijn over mijn huid.

De foto hierboven is gemaakt in daglicht en de foto hier onder met flits.



En dit is de kleur op mijn lippen. Hier lijkt hij niet meer zo veel op Please Me.
De lipstick blijft minder lang zitten dan een matte of een satin lipstick van MAC. 
De lipstick glijdt heel gemakkelijk over mijn lippen en voelt erg prettig en zacht aan. 


Ik ben erg blij met mijn nieuwe aankoop! 

De lipsticks van MAC kosten €19,00 per stuk en zijn te koop bij geselecteerde Douglas filialen, De Bijenkorf en MAC store's. 


Deze prachtige lipstick zullen jullie zeker nog terug zien in een MOTD of een video! 
Q = Welke MAC lipstick heb jij?

Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen, tot de volgende keer! 
Liefs, Esmée

PS ik zou het leuk vinden als je mij volgt op Bloglovin! 200 voor 2015 is mijn doel! Help je mij mee?


Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat! Tot de volgende keer! :D Volg je mij al op instagram, Youtube en Bloglovin? Instagram: @ beautybyesmeex Youtube: Esmée Lovesbeauty Bloglovin: www.beautybyesmeex.blogspot.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten