6 mei 2015

MAC Brave Lipstick Review



Hoi!

Ik kon mijn liefde voor deze prachtige kleur niet in bedwang houden en bestelde 'm zondag bij Douglas. Deze prachtige kleur van MAC had ik al een tijdje op 't oog. Ik had met mijzelf afgesproken om deze na mijn examen te kopen.. maar dat ging niet helemaal goed.



Het is de mooie en bekende kleur "Brave". En oh, wat ben ik hier blij mee.



Alle MAC lipsticks komen in een zwart, matte kartonnen doosje. En ook deze bewaar ik weer, ik ben vast niet de enige :P.

Brave is een Satin lipstick. Ik heb al een andere Satin lipstick, Pink Nouveau. Dit is dus mijn 2e Satin lipstick.

De vorm van een MAC lipstick blijf ik geweldig vinden, heel origineel en anders als anderen.
Het doet mij een beetje denken aan een kogel.

Dit is de kleur, mooi he? Zo'n on-aangeraakte lipstick.  Hier op de foto ziet hij er iets rood/rozer uit, maar hij is in het echt net wat nuder/bruiner, met uiteraard ook wat roze er door.

Brave is een donkere nude kleur. Het is een Satin lipstick. Is ie niet mooi?


















Hier de swatch op mijn pols, in daglicht. Het is een mooie roze nude met veel pigment.
De lipstick glijdt heel erg gemakkelijk over mijn huid.

Hier de swatch, met flits. Heel erg mooi.


En hier de swatch op mijn lippen. Ik vind het echt een hele mooie gangbare kleur, zeker om elke dag te dragen!



















En dan hier de full-face foto. Super mooi, al zeg ik het zelf.
De lipstick blijft zeker langer als 4 uur zitten. Na wat eten is het wel mooier om het bij te werken.



MAC lipsticks kosten wat, maar ik vind het het geld zeker waard.
Dit is mijn 6e MAC lipstick en ik kan je deze zeker aanraden, wat een beauty.

Deze MAC Lipstick kost €19,00 en is te koop bij Douglas of een MAC counter.

Q: Wat vind jij van deze kleur? 

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

Liefs, Esmée


Volg jij mij al op bloglovin? Zo niet, zou ik dat erg leuk vinden. Klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten