21 januari 2016

Morphe 35O Palette

YES! Ik heb 'm, het wel bekende 35O palette van Morphe. 15 minuten was hij op voorraad, ik heb mijn slag geslagen en ik heb hem dan eindelijk! Ben je benieuwd naar dit palette? Lees dan snel verder.

Misschien ken je morphe wel, en dan met name dit palette. Het Morphe Brushes 35 color Nature Glow Eyeshadow palette oftewel: 35O palette. Bijna elke YouTube guru zweert hier bij. Een klein probleempje: hij is niet zo vaak op voorraad. En toén hij eindelijk op voorraad was, heb ik 'm gelijk besteld. 

Het palette bevat 35 kleuren.  

Swatches

Laten we maar gelijk gaan beginnen met de swatches!





Girl, do I need to say more?! Holy moly. Onder de indruk was ik al, maar wow, dit is echt zooo goed. De variatie in kleuren is geweldig. De finishes van de oogschaduws zijn ook verschillend, mat, glitter, shine. Veel toevoeging aan de swatches heeft dit palette niet nodig.



En dan hier de ooglook die ik heb gemaakt met het Morphe palette, de keus is reus dus hier kun je zo veel kanten mee op. 

Ik ben zo ontzettend blij met het palette. Helaas is hij dus niet altijd beschikbaar, maar als hij beschikbaar is, is hij het zeker waard om te kopen. 
Het palette heb ik besteld bij Boozyshop voor €27,99. 

Wat vind jij van dit palette? En zal jij dit bestellen? 

Bedankt voor het lezen en tot snel! 





Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten