30 augustus 2016

Make-up Revolution Ultra Bronze Palette - All About Bronze


Het houd maar niet op met de bronzers hier op mijn blog. Ik ben ontzettend benieuwd naar nieuwe producten, van Zoë kreeg ik dit mooie palette van Make-up Revolution. Nu een bekend merk als je het mij vraagt! Lees snel verder als je benieuwd bent. 



De vormgeving van de MUR (Make-up Revolution) palettes vind ik ontzettend mooi en oogt totaal niet goedkoop als je het mij vraagt. Het palette zelf is glanzend zwart en de kartonnen verpakking mat zwart  met glanzende letters.

Het palette bevat 8 bronze kleuren, 13 gram en is 12 maanden houdbaar. 


Dit is het Ultra Bronze Palette in de kleur All About Bronze. Bij wat goedkopere merken zoals Make-up revolution vind ik het een groot pluspunt dat het palette in een kartonnen verpakking komt.


Dit zijn de swatches. Links zie je de bovenste rij en rechts de onderste rij. Ik ben enthousiast, want het pigment is echt enorm goed. Ik heb wel eens vaker palettes van MUR en daar kon ik ook niet over klagen. Er zitten zowel shimmer bronzers in als matte bronzers, ook zit er 1 highlighter in. Sommige zijn vrij oranje, maar dat kun je afstemmen op huidskleur, want hij kan op elke huid anders uitpakken. 

De poeders zijn vrij poederig maar 2 x aftikken en het probleem is verholpen!


De bovenste, 2e kleur van links én de onderste 3e kleur van links heb ik gebruikt om mee te bronzen. Het effect mag er zeker zijn, wat een mooie bronze geeft 'ie! En dan de glow… WAUW! Dit is de rechts onderste.



Yesss, ik ben enthousiast, ik vind het echt een enorm fijn palette.
Het palette van MUR kost €7,95 en is oa. hier te koop.

Wat vind jij van dit palette als je het zo ziet en leest?

Bedankt voor het lezen en tot snel!
Liefs, Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten