23 augustus 2016

Maybelline Master Contour Stick - 01 Light

Time to cream contour! Iets waar ik nog niet al te veel ervaring mee heb. Bij het L'Oréal Event nam ik deze Master Contour stick mee van Maybelline. Lees snel verder als je benieuwd bent.



Dit is de contour stick. Het is de kleur 01 Light. Het product bevat 7 gram en is 24 maanden houdbaar. 


De ene kant van de Contour&Highlight stick heeft dus een contour kleur, en de andere kant een highlight kleur. Ik ben benieuwd hoe dit er uit gaat zien nadat je het meerdere keren hebt geprobeerd en of je dan niet highlight met een bruine kleur haha. 

Het product kun je naar boven en beneden draaien met de "draaiknop" onderop. 


Dit zijn de swatches. De contour kleur is mooi assig en heel koel. De highlight kleur is erg mooi licht, dit maakt me erg nieuwsgierig. Ze zijn beide erg creamy en blenden erg gemakkelijk. 


Dit is waar ik heb gecontoured en gehighlight. De contour kleur is echt perfect om mee te contouren, dit geeft een mooi natuurlijk effect. Rechts zie je hoe de contour en highlight het hebben overleefd na het blenden. De contour geeft echt wel degelijk effect, hij was wel wat gemakkelijk te blenden maar je ziet nog wel dat ik heb gecontoured. Van de highlighter is helaas niet veel overgebleven, waar ik wel op had gehoopt… 


Ik vind vooral de Cream contour erg fijn werken, de highlighter had van mij niet gehoeven. Het idee is echt erg leuk en het werkt ook nog eens snel en precies. 

De contour stick is oa. te koop bij het Kruidvat voor €8,99. 

Wat vind jij van dit product als je het zo ziet en leest? 

Bedankt voor het lezen en tot snel! 
Liefs, Esmée.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten