2 september 2016

All black with a touch of RED


Hoihoi! Ik heb na een lange tijd weer eens een OOTD voor jullie! Bij Loavies mocht ik wat items uitzoeken, lees snel verder als je benieuwd bent naar mijn outfit!


Een all-black outfit maar met een touch of color. Rood is een kleur die ik niet veel in mijn kledingkast heb hangen. Elke kleur is te combineren met een all-black outfit, dus dat heb ik bij deze ook gedaan. 



Ik draag een (nep)leren rok van Loavies, die ik heb gecombineerd met een kanten topje. Het is een vrij doorschijnend topje maar met een zwarte bh is er niks ordinairs aan, vind ik dan!



Nu draag ik nog geen panty eronder, maar deze outfit is ook leuk met een panty, als het wat kouder begint te worden. 

Wat ik draag: 

Top: Loavies - Rok: Loavies - Laarsjes: Straatstijl - Handtasje: Loavies - Horloge: Cluse Watches

Wat vind jij van mijn outfit ? 


Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée


*In samenwerking met Loavies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten