13 september 2016

Essence Matt Matt Matt Longlasting Lipgloss - 03 Girl of Today


Essence heeft een hoop nieuwe lipproducten toegevoegd aan haar assortiment, zo ook deze Matt Matt Matt Longlasting Lipgloss. Ik nam 1 kleurtje mee, namelijk 03 Girl of Today. Lees snel verder als je benieuwd bent naar dit budget product!




Dit is het nieuwe product van Essence, Matt Matt Matt Longlasting Lipgloss (??) Ja ik hoor je ook al denken, huh lipgloss? Ja dat dacht ik ook, beetje tegenstrijdig. Maar goed, het is een mat lipproduct.
De verpakking vind ik er echt heel mooi uit zien, ziet er zeker niet goedkoop uit!

Dit is wat Essence zegt over de Matt Matt Matt Longlasting Lipgloss:

"Meet matt. De crème-mousse textuur van het nieuwe assortiment lipgloss biedt een long-lasting kleur met een uitstekende dekking en een fluweelzachte finish. Verkrijgbaar in vijf  kleuren."


Er zijn dus 5 kleuren van de Matt Matt Matt Longlasting Lipglosses. Ik koos de kleur 03 Girl Of Today. 


Dit is de applicator, het is een vrij groot sponsje/kussentje. Toen ik de applicator uit het product haalde, ging er niet enorm veel product mee, maar wel zakte al het product naar beneden, wat ook te zien is op de foto. 


Dit is de swatch. I like it. Het is echt een heel mooi kleurtje, echt iets wat ik graag draag. Het is inderdaad een crème - mousse structuur, smeert heel gemakkelijk uit, is goed gepigmenteerd en ruikt ook nog eens heel zoet, heerlijk!


Dit is het product op mijn lippen. Helemaal mat is hij niet. Hij heeft nog een beetje glans, helaas. 
Het product doet mij enorm denken aan de NYX Soft Matte Lipcreams, die ik graag draag. Deze van Essence ligt wat minder mooi op de lippen waardoor hij er sneller af gaat. Hij geeft af op je glas als je wat drinkt en na een hapje eten is het een must om 'm bij te werken. 



De Essence Matt Matt Matt Longlasting Lipgloss kost €2,39 en daarvoor vind ik het nog best een goed product. De kleur is mooi en gepigmenteerd, is helaas niet helemaal mat en blijft ook niet heel goed zitten, maar voor de rest vind ik 'm wel fijn op de lippen zitten, voelt een beetje als een lipbalm alleen dan wat meer mousse-achtig. Ik geef dit product een 6,5/10.

Wat vind jij van dit product van Essence? 

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten